frog in a blender


 Ez a filmrészlet tökéletesem leírja az állapotom és hogy mennyire vagyok képben az életemmel. 
 A novemberi megszólaláshoz időzítettem be, de megéri végignézni az elejétől. Meg a filmeket is. Ha meg már így a Sherlock Holmes hangulatban császkálunk, megemlítem, hogy lett egy SH témájú tetoválásom, három darab szám és egy betű, várom a tippeket, hogy szerintetek mit varrattam magamra, hatalmas rejtvény.

Árnyjáték cosplay:







 Áttérve a bejegyzés témájára, alant megnézhetitek a pár napja megtelt jegyzetfüzetem néhány lapját, valamint a naplóm pár bejegyzését és a bullet journalomból három hónapot.





Kis jegyzetfüzetem oldalai:




ideje meg van már, itt még az érettségi időpontjaimat láthatjátok




fesztiváli hangulat, Sziget környéki to do-k




Alterből hazafele séta közben lerajzoltam magam egy tompa ceruzával & egy rendelt cuccok lista




filozófia órai firka egy szaktársról és egy novellácska




i love me some to do lists!









Naplóm oldalai:
(Tudom, rondán írok és tudom, nem sorrendben vannak a bejegyzések, ott vannak a dátumok, na.)
















Bullet journalom oldalai:












Címkék: , , ,


hoppá eh,vissza