tervek

 Gyors összegzés arról, hogy mi a szart csináltam eddig és hogy milyen ákombákom dolgokat tervezek a jövőben tenni, jó olvasást!



Egy nagyon tömör és kaotikus leírása annak, hogy amúgy mi a helyzet, csak hogy mindenki képben legyen, azok is, akik nemrég bukkantak a blogra, vagy nagyon szar memóriával rendelkeznek:
 Egy tizenkilenc éves, Csepel sziget zajos erdejében nevelkedett "proli" vagyok, jelenleg a civilizáció és vidék határán lakom és tegnap ittam egy remek sört arra, hogy végre túl vagyok az érettségiken.
 Pár szóban a középiskolámról; egy városi, két tannyelvű csodában végeztem orális kielégítést nem kevesebb, mint 5 masszív évig, mert én hülye azt hittem van bármi értelme öt éves gimibe menni.

Protip: a 0. év hasztalan és a városi, elit iskolák hazudnak, ne hagyjátok magatokat átverni.


 Tehát, leérettségiztem (2 emelttel és 3 középszinttel, 4/5 jeles lett, funfact, nem tanultam rájuk semmit). Ha kérdésetek van az érettségivel kapcsolatban, nagyon szívesen adok válaszokat!


Itt jön a mókás része a dolognak; mit kezdek magammal most?

Nos, először is, kijátszom a Night In The Woods nevezetű játékot, mert kurva jó.





Gregg rulz ok?


 Aztán, nekifekszem az írásnak, jelenleg is gyártom a novellákat, összefüggőek lesznek és rövidek, ne készüljetek semmi húhára.

 Ugyan itt, a JAMP1-t is befejezni kívánom végre-valahára. A szemfüleseknek feltűnhetett, hogy a JAMP1 blogja eltűnhetett (see what i did there?). Az én mocskos kezem van a dologban, mivel leszedtem a várakozó szemek elől, hogy én itthon, a kis műhelyemben dolgozhassak rajta egymagamban. Nem tudom megmondani, hogy mikor lesz újfent olvasható a regény és hogy milyen formában, de semmi pánik, nem fog teljesen elveszni az éterben a dolog.

 Tehát, most itt vagyok, szabadon és csekély mennyiségű pénzzel, holnap megyek be a bizonyítványomért, ami tartalmazza a nyelvvizsgámat is, na meg búcsút intek a diákigazolványomnak.





Hova akarok menni? Média és kommunikáció szak.

Mennyi az esélyem, hogy felvesznek? Van némi.
Érdekel ez? Cseppet sem.

Ha nem egyetemet szánt nekem Élet néni, akkor nem az lesz belőle. Valahogy úgy is lesz, nem pánikolok, mert felesleges.



Nyári tervek? Van pár, néhányat felsorolok ide! (Az mellékes, hogy mennyire lesz rájuk pénzem, haha.)

  • Foster The People koncert
  • Pride
  • Sziget
  • Punnany Massif koncertek
  • lehető legtöbb kiállításra menni
  • sütögetés
  • hekkezni
  • Szentendrei vizit
  • pólókat gyártani (erről infó később)
  • önkénteskedni

Amiket a blogra tervezek, bejegyzés témák:
  • Mik azok a transzszexuálisok, tippek ftm pajtiknak
  • Egy kevésbé vicces, de annál miafasz-abb történet a volt iskolámról
  • Naplóbejegyzések
  • Esetleg beszámolókat hozhatnék, de nem tudom miről írhatnék. Utazás? Mindennapok? Események? Help



 Ha tudtok olyan eseményeket, helyeket, amiket érdemes megnézni a nyár folyamán, van program ötletetek, várom a tippeket, tanácsokat!

 Ugyan ez vonatkozik arra, ha van valami konkrét dolog, amit/amiről szívesen olvasnátok a blogon, a chat és a kommentszekció nem dísznek van kitéve!








Címkék: , , , ,


hoppá eh,vissza