részletek a jegyzeteimből

Sajnos búcsút intettem a régi jegyzetfüzetemnek, mert már plusz lapokat kellett bele ragasztgatnom, hogy használni tudjam. Szegény többször is elázott, szétszakadt, lemállott, összegezve; nagyon szar állapotban van. Szerencsémre most van egy új példány, amibe beletömhetem a hülyeségeimet, nagyon takaros, tenyeres-talpas, csuda egy füzet ez.
Visszatérve a régire: kifotóztam néhány oldalt, hogy kóstolót kapjatok abból, hogyan vezetek egy ilyen noteszt s milyen rendezett egy figura vagyok én.



 Rövid bevezetésnek csupán annyit írnék, hogy volt egy nagyon látványos, de kevésbé strapabíró borítása a füzetnek, amit egy nagyon régi lexikonból vágtam ki (megfakult térkép, ha jól emlékszem, ázsiáé). Sajnálatos módon az első ázás után megadta magát, szóval itt-ott letépkedtem róla.



Pár novellát ebbe a jegyzetfüzetbe írtam le, persze később gépen változtattam rajtuk; egyik ilyen a The mystery of the Jones residence.



Ez a biosz termi kuka és hangszóró; mini órarend, mert az újabban elég gyakran változik és egy tintaletörlés.


Többnyire TO DO és TO BUY listákat körmöltem bele, ezek mellett akadnak  benne időpontok, helyszínek meg beadandókkal, esszékkel, levelekkel kapcsolatos emlékeztetők.


Egy másik novella első két oldala, amit még nem gépeltem fel, majd valamikor a jövőben ezt is publikálom a blogon, sziasztok.


Spanyol emlékeztető, benne felejtett blokk, JAMP1 jegyzet a 47. fejezethez, egy idézet a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei könyvből és egy firka, amint valószínűleg órán gyártottam.


...És hogy megmutassam hogyan ragasztgattam bele a lapokat (ott azért hiányzik egy cafat, mert kellett puskához, hah, stay in school kids).










Címkék: , ,


hoppá eh,vissza