rég volt már február

Azt hittem, hogy az embereknek nem tetszett ez a hónap üdvöskéi előadás, de mint twitteren kiderült, meglepően sokat szeretnének több ilyet látni.

Örüljetek, a februári adag is megérkezett, sután és fáradtan, de itt van.



Kubo


Kubo and the Two Strings; egy lenyűgöző látványvilággal nyakon öntött, egyszerű történet, kiváló humorral és remek idézetekkel. Cseresznye a hat kiló hab tetején, hogy a film stop motionnal készült, tehát rengeteg munka van benne, de ebbe beleleshettek ebben BTS kisfilmben is:


Továbbá itt a két kedvenc idézetem belőle:

We grow stronger, the world grows more dangerous. Life has a funny way keeping things balanced.

Down here there are always days worth fighting for.
___


Szeged; Grand Café



Ez a hely főleg kettő dolog miatt került ide;
  1.  mert LGBTQ+ safe place,
  2. és mert kibaszott jól néz ki, a berendezés állat, a falak tele vannak ragasztgatva, akasztva képekkel, nagy ablakai vannak és van egy moziterme.

Tehát, ha  v é l e t l e n ü l  Szeged felé jártok, üljetek be ide egy sörre, nem borsosak az árak.




___



Oh! Ricey


Avagy a legújabb felfedezésem ázsiai gyors kaják terén, az Oh! Ricey, amit először magában kóstoltam, aztán konstatáltam, hogy ez kevés személy szerényemnek és kicsit potyogtattam bele extra alkatrészeket; így szültem meg az egyik legjobb instant tésztás levest, amit valaha kreáltam.
""""""""Recept""""""""" következik...


Nagyjából ezeket a goodiekat bűvölöm bele a levesbe, mindjárt ki is fejtem hogyan...



↑ ↑ ↑ ↑
(Magában a tésztás műveletben ezt a három dolgot találjátok; rizstészta, olajos nyenya meg a fűszerek.)
Csak feldobálom a tűzre a tésztát a fűszerrel meg az olajjal. A rizstészta gyorsabban megfő, mint a smack/vifon/etc. tészták, szóval ne hagyjátok sokat úszkálni mert szarráfő, olyankor meg már nem annyira gusztusos. Amíg az ott rotyog (megjegezném, ez a szó valami fantasztikus, majdnem olyan jó, mint a rötyög), addig fogjátok a zöldeket és aprítsátok fel, valahogy így:


...Fokhagymából sosem elég, ezt ne feledjétek, az újhagyma mértékét is ti szabjátok, én szeretem ha tele van tömve velük a tányér.

Én szoktam mellé húst is főzni, azt csak előtte egy kicsivel (mivel annak több idő kell) feldobjátok főni, esetleg dobtok mellé valami fűszerezést, bár az nem szükséges mozdulat. A marha kurva sokáig fő, a csirkével kevesebb, mint negyed óra alatt megvagytok, főleg, ha felcsíkozzátok előtte.

A tojást is külön érdemes megfőzni, bár vannak, akik a leves készítése közben ütik bele, nekem az nem nyerte el a bizalmam.

További fűszerezések, amiken kiemelten ajánlok: citromlé, csípős szósz, esetleg ecet.


Kedves egészségetekre!

___


SKAM S3


Isak és Even (képen).
Csak ennyit mondok.
Nézzétek.
(Úgy lazán, kezdve a harmadik évaddal.)




Címkék: , , , , ,


hoppá eh,vissza