JANUARY SHIT

 Elkapott a basicség és kedvem támadt írni egy januári kedvencek bejegyzést. Tehát, pár mondat azokról a dolgokról, amik januárban tetszettek, ahol jártam, amit ettem-ittam, mittudomén'. Olvassátok.




Nem tudom, hogy hogyan kéne ezt az egészet bevezetnem, szóval pakolok képeket (azok mostanában amúgy se sűrűn voltak) és írok hozzájuk, így a legegyszerűbb. Szimplisziti.




Marvel patches on a v cool jacket


 Szóval, jó ideje akartam már egy fekete, oversized dzsekit, aminek van gallérja. Egy év után találtam is, öt perc túrás után, kb. egy ezresért, #bless már csak annyi volt hátra, hogy rádobáljak valamit, értitek, ne legyen unalmas; patchek, kitűzők, bármi.
 Rá pár napra, hogy szert tettem erre a csodára, belépve egy Aldiba, megpillantottam egy csomag Marvel hősös patch-t, három fajta is volt benne (Ironmanes, Hulkos, Csopifotós) és összesen 990 Ft-ba került, szóval következő alkalommal, mikor arra jártam, már egy ezrest lobogtatva robogtam a sorok között.
Ugyan itt: életemben először működtettem vasalót, mikor rávasaltam ezeket a dzsekire. Képzelhetitek, milyen igényesek lehetnek a ruháim.






___


Batman Journal


 Nagy divat bullet journalokat vezetni, idén én is bepróbálkozok vele, eddig egész jól megy. A januáromat kidíszítgettem benne, mindent felírogattam, amit akartam csinálni a hónapban és úgy-ahogy rendszerezni is tudtam a teendőimet. Ha az embernek van ideje meg ereje ilyenekkel foglalkozni, akkor tök jó buli.
 A legfontosabb számomra az egészben tho, hogy visszatudom nézni miket csináltam. Áttekintés, nosztalgia, stb. Ha valakit érdekelnek majd, a belsejéről is rakhatok képeket, amint lesz több anyag.
Megj.: Egy Batmanos órarendet is vettem, összesen volt 60 forint. Imádom.


___


Studio Killers


 A Studio Killers-re is úgy találtam rá youtube-on, ahogy a legtöbb újonnan felfedezett bandára szoktam: lejárt egy zene én pedig elvesztem az ajánlott videók között, amit feldob neked ez a fantasztikus lejátszó.
 A számok zseniálisak, ahogy a klipek is - már amennyi van. Cherryt imádom. Hallgassatok bele.
Esetleg, ha a The Crash-t szeretitek, akkor ezzel is szimpatizálni fogtok.



___

Sherlock S4


 Én abba a csapatba tartozom, akiket nem nyűgözött le a Sherlock 4. évada, VISZONT ettől függetlenül tetszett és teljesen nézhetőnek találom. Beenadditch Cumblebumble még mindig buenisimo, a szálak érdekesek voltak és gyorsan pörögtek az események, csak ajánlani tudom.
 Plusz nagyon jó másokkal kibeszélni, hogy "Mi a jó édes faszom történt ebben az epizódban?!"


___


Gotham S3


 Őszintén szólva a Gotham 3. évadában nagyot csalódtam, mert mindenki szerelmes, kínlódik az érzelmeitől és közel sincs annyi zseniális akció, mint az előző két évadban, de Penguint és Nygmát nagyon imádom, Barb is sokat fejlődött és a hangulata még megvan a sorozatnak. Csak ez a kurva sok szerelem, Hát miért kellett Oswaldból szobanövényt csinálni?
 Még bízom abban, hogy a maradék hét részben kijavítják ezt az érzelmektől csöpögős maszlagot.


___


Szeged; Dock Cafe, Levendula, Tisza


 Legutóbbi szegedi látogatásomkor fényes nappal hagytuk el a lakást és (nagyjából) láttam milyen a város! Hú. Egész pofás amúgy, ez a pöcsömnyi angol-sarok nagyon tetszett, meg a befagyott Tisza is, amiről mindjárt rakok fel két darab képet, rajtuk a szegedi zsiványokkal.





 Szóval, Dock Cafe. Kurva jól néz ki, antik könyvek felpakolva polcokra, papírpénzek a falon, régi képek, tükrök, kosárkák és minden felületem egy egyetemista, aki a laptopjába temetkezve zárja ki a külvilágot. A kaják jók és olyan egypoharas csodákat kapsz, hogy megkönnyezed azokat (ahogy a tárcádat is, miután kijössz a helyről).







 Eredetileg az oreos sajttortára startoltunk, de természetesen akkor nem volt, mikor mi mentünk, szóval maradtunk a szendvicseknél, meg a teáknál. Ezek után édesre hangolva kerestünk egy helyet, ahol fogyaszthatunk valami ilyen kaliberűt és találtunk is egyet, ami nekem Pestről már ismerős volt; a Levendula Kézműves Fagylaltozó. Na, mi ott visszakézből kikértünk három forrócsokit, én a sajátom után diabétesztől mámorosan meredtem magam elé egy darabig.





___


Vörös Oroszlán Teaház

 Gyönyörű hely, busás menüvel és szörnyen hangulatos, elkerített teasarkokkal (amikért külön fizetni kell, de randi ötletnek szerintem fenomenális. Keleties hangulat, bíborban úszó függönyök, párnák, babzsákok, privát percek. Jól hangzik, nem?).
 Suzy kedvelt helye ez, ő mutatta nekem és tényleg nagyon megnyerő. Itt ütöttük el az időt, míg vártunk egy harmadik barátra, akihez később felmentünk, na az ő teraszukat nagyon bírom, muszáj megmutatnom (jobb oldali kép).







___


Kapott csodák; füstölő, könyv


 Bitch, micsoda füstölőt kaptam, ananászos, finom és pont helyettesíti a kifogyott zöld teásomat. Szeretek füstölőzni, mert ritkán tudok szellőztetni idefent, meg hát, egy macska a lakótársam, egy idő után kellemetlen a levegő; ha nem tudok ablakot nyitni, bevetek egy ilyet. Brilliant.



 Először is, szeretném felhívni a figyelmeteket a fantasztikus cenzúrámra, ami annak az eredménye lett, hogy ahányszor tömegközlekedés közben olvastam ezt a könyvet, az emberek nagy része kikerekedett szemekkel bámulta a borítót, amin egy meztelen nő fekszik. Vicc, hogy ilyeneket kell csinálnom, hogy ne kapjak bíráló pillantásokat - legalább ironikusan oldottam meg.
 Erről a könyvről már esett szó EBBEN a bejegyzésemben, de itt kicsit kifejtem, méghozzá egy Ctrl C + Ctrl V metódussal.

„Az Öl. Egy sorozatgyilkos vallomásai, Störr kapitánynak egy időnként horrorba hajló, erotikus, másutt huncut történelmi persziflázsokat felvillantó, bolond történetet, mely hímsoviniszta disznóságnak éppúgy értelmezhető, mint a nők védelmében írott szerelmes regénynek. A sztori főhőse többször megöli színésznő feleségét, ám az imádott asszony újra és újra életre kel. Hogy mindez csupán az írói képzelet pajzán játéka-e, avagy maga a véres valóság, döntse el ön, Nyájas Olvasó!"




Nos, nagyjából ennyi lenne a produkció, nem tudom kinek mennyire nyeri el a tetszését, én egészen élveztem az írását. Visszajelzéseket előszeretettel olvasok!

Címkék: , , , , , , , , ,


hoppá eh,vissza