it's not a murder if you say sorry afterwards

Most, hogy túl vagyok ezen a hajnalban vacogós, hazakecmergős mixen és Vodkával az oldalamon (megj.: macskám, nem az alkohol) elkezdtem felmelegedni, nekikezdek ennek a drága 2016-os évnek a kivesézésébe.




Kezdem azzal, hogy rengeteget voltam bűn szarul, masszívan, olyan hetekig-nem-fürdök-és-nem-is-viszek-be-semmit-amire-szükségem-lenne-meg-amúgy-is-nem-leszarom állapotosan. Ki hogyan hívja a dolgot, én volt, hogy három-négy hetekre ilyen lettem, aztán pár nap fesztiváli hangulat, majd lenyűgöző sebességgel csapódtam pofával a fosba (biliborulós, megkattanós felhozatalban).

Viszont, - és itt jön az a sunyi de, ami mindig a feje tetejére állítja az előbb leírtakat (tehát, most felírtak lesznek?) - a mentális, idegi és lelki állapotom ellenére azt mondom, bár talán a már-már beteges optimizmusom is rátesz erre egy lapáttal, hogy nem volt olyan szar ez az év.
Söpörjük a fiktív szőnyegem alá azt a tömérdek rosszat, csalódást és kést, amit a hátamból szedegettem ki és szedjük össze a jó dolgokat '16-ból.

Eljártam slamekre / sok pénz volt a kezemben és sok jó dolgot tudtam belőle szerezni / volt egy rövid (telefonfülében hagyós-találd meges) levelezésem egy olvasómmal / moziban láttam A Dán lányt / továbbjutottam az OKTV-n / megírtam az első online magazinnál publikált cikkem / könyvtári éjszaka / coming outoltam itthon / beszéltem egy híres kiállítóval / életem első gay baros estje / az a bizonyos lógós nap a microsoft büféből lopott fánkokkal és a 115-ös busszal / kiállították a munkám egy galériában / polaroid fotós projektmunka / 2 Punnany Massif koncert / az a szörnyű reggeli kávé a pékségben és az a nagyon jó találkozó utána / Picasso kiállítás / István szobornál röppenés / EB őrület / 310 forintos kaszinótojás hajnalban / zacskós víz dobálós-városjárós Palmerékkel / borárosi stégen fodrozódás / szülinapi grillezés, mékó sziget / Kubás, teraszon alkotós / szlovák út (1) és forgó lopás / margitszigeti piknik / con / vendéglátósat játszás, Gyűrűk ura paródia / Harry Potter olvasás / utcatábla eltulajdonítás / hídramászós / ARC kiállítás / Comix Coffee / Sziget; Years & Years / Szentendre remake / művészmozi / az erdőben az emberek... / Modigliani kiállítás / ajándék napraforgók / szlovák út (2) és dead is the new sexy / Szeged (1); előszülinap, soft, kekeckeding / tökfaragás / bao / Gödöllői szalonnázós tea party / Klamm háborúja c. darab / Bean Pesten / JAMP1 könyv / szalagavatók / Szeged (2); love / osztálykarácsony / poszt-karácsonyi kártyázós / szilveszteri házimuri

2016-ban kereken 30 könyvet olvastam el.
2017-ben 40 a cél.

Továbbá, minden hónapban megakarok nézni legalább egy filmet, ajánlásokat nagy szeretettel fogadok.

(Én is szeretek és engem is szeretnek.)



Befejezésnek csak annyit, hogy BÚÉK gyerekek!




Címkék: , , , , , , , , , , ,


hoppá eh,vissza