Vágjál lyukat a kádba
Ennek is a végére értem

100 happy days challenge blogbejegyzés formájában III.


82. nap: Hűvösvölgyi kirándulásunk napja, zenére másztuk az erdőt, elhangzott néhány olyan kaliberű duma, hogy "Milyen jó meleg van ezen a 90°-os lejtőn!", bagósok.
83. nap:  Modigliani és ARC kiállítás, elkaptam Pokemon GO-ban az első pikachum egy zsinagógában (?), "Magnetó zsidó volt?".
84. nap: Chill day, valószínűleg írtam.
85. nap: Félixet és Jolánt is elkísértem az ARC-ra, odafele menet belebotlottunk egy mopsz találkozóba.
86. nap: Csíra feljött Pestre, vele andalogtam estig.
87. nap: Két madár szállt az ablakomra és tök jól elvoltak ott, my new birb friends.
88. nap: Megtaláltam az előző tanévi jegyzetfüzetem, nagyon jó állapotokban van.
89. nap: Vodkával lazába tóparton.
90. nap: Csepelen összeültünk a skacokkal, áradoztam az ukulelékről és ittam egy cappuchinot.
91. nap: Connor és Doddle dobta fel a napom.
92. nap: Megint előmászott a migrénem, iszonyat szarul lettem a ziskolában, haza is mentem, másnap reggelre valahogy összepofoztam magam tho.
93. nap: Kaptam Titánkától egy big ass napraforgót, imádom, nagyon örültem neki.
94. nap: Olyan lusta voltam, hogy a mosogatás elkerülése végett papírtányérról ettem az ebédem.
95. nap: Csokival azóta a nap óta a BBC Sherlock zenéjére vonulunk, ha olyanunk van.
96. nap: Felruccantam Szlovákiába és azzal a lendülettel kórházba is kerültem, mert elcsúsztam a tyúkszaron! (Eme napon haltam meg, mellesleg.)
97. nap: Hazakerültem az esztergomi kórházból, délután átjöttek a lyányaim és beszélgettünk, sütiztünk.
98. nap: Többnyire lábadoztam és JAMP1t írtam, meg maradék kínai kaját ettem.
99. nap: Megalkottam fakton a csepeli narancsos csirkét.
100. nap: Ezt a képet egy screenshottal magyaráznám; 



(ja, igen, Mardekáros vagyok)

Címkék: , , , , ,


hoppá eh,vissza