time flies when you’re throwing watches

Valaki amúgy olvassa még a blogom? Lehet már csak magamnak írom, meg egy-két idetévedő léleknek.
Szeretnék kicsit kapcsolatba lépni azzal a maréknyi emberrel, akiket még érdekel a hogylétem és erre az az ötletem támadt, hogy megkérlek titeket, tegyetek fel nekem kérdéseket.
Bármit, ami érdekel titeket velem kapcsolatban (legyen az a nyaramról, jelenlegi állapotomról, JAMP1ról, a macskámról, utoljára látott filmemről, etc.)

Persze ez nem kötelező, de
1) Nekem nagyon jól esne, mert látnám, hogy érdeklem az embereket,
2) Akik valóban kíváncsiak rám, kifejtett válaszokat kapnának, és
3) Kicsit visszaköszönne egy olyan típusú blog bejegyzés, amilyeneket régen produkáltam ide.

Kérdéseket az alábbi helyeken tudtok hagyni nekem;
KOMMENTSZEKCIÓ ( jobb felső sarokban lévő COMMENT(S) feliratra kattints, telefonon a post alatt találod)
TUMBLR ASK BOX (ha ide írtok, please biggyesszétek a kérdés végére, hogy a blogomra szánjátok!)
E-MAIL

Nagyon szeretek írni (a blogregényem és a különálló novelláimat is; jelenleg van 2 novella, amit bármikor publikálhatnék, de nem tudom van-e kedvem hozzá. Kicsit olyan ez, mintha folyton kipakolnám a plakátjaimat, arra várva, hogy az emberek megnézzék őket és mindegyiknél felszólaljanak legalább annyit, hogy "Nahát, ez tetszik!" vagy esetleg "Jé, ez érdekes, örülök, hogy kiraktad!". Ezzel ellentéteben én pakolgatom a plakátjaimat, néha egy előtte elbaktató ember motyog valamit rá, talán egy jó barát felkiált, hogy "Remek!", majd továbbáll és többet nem is látom. A plakát pedig lassan lemállik a falról, megrohad, én meg magamnak összekapargatom a maradványait - csak azért, hogy egy újabb plakátot rakjak ki.

Tehát, ha szeretnétek a közeljövőben egy olyan posztot, ahol magamról, meg a gondolataimról írok, kérdezzetek, mert annyi minden történt velem és olyan sok kusza lófasz kavarog a fejemben, hogy lehetetlen lenne mindent kiírni magamból. Plusz nem is akarom.

Inspirációnak, hogy miről tudtok kérdezni nálam:





Legyetek kreatívak, ha nekem már nem megy!
















Címkék:


hoppá eh,vissza