"Az író az egyetlen szabad ember"

Vannak még képek;
avagy 100 happy days challenge blogbejegyzés formájában II.



(a kép nagyobb lesz, ha rákattintasz)

36. nap: Már nem is emlékszem miért mentünk be a városba, megszületett "Kuba Heffner".
37. nap: Egész nap a Twenty One Pilots Truce-át hallgattam.
38. nap: Zsó feldobta a napot.
39. nap: Alexával Suicide Squadot néztünk, lekéstük a vonatot és nálam aludt.
40. nap: Fantom Punnany Újpesten és Titánka.
41. nap: Zsóval nem bírtunk a négy fal között ülni, hát találkoztunk Csepelen és beszélgettünk pár órát a szabad levegőn.
42. nap: Megint bementünk valamiért a városba, de a Borároson ragadtunk.
43. nap: Egész nap firkáltam, punnyadás Sziget előtt.
44. nap: Sziget, Years&Years, Sia, Bódulat. (Lehet erről kéne egy hosszabb blog post?)
45. nap: Reggel hazamásztunk a fesztről, megjött a 21pilotsos pólóm, regenerálódás.
46. nap: Morrissal filmeztünk és ipari mennyiségű levest fogyasztottam el egy nap alatt.
47. nap: Hannibalos napot tartottam.
48. nap: Erről a napról nincs képem, nagyon rosszul voltam, főleg fizikailag, olyat soha többet.
49. nap: Kocsmázás Csepelen, PokemonGo az autóúton.
50. nap: Zsebi, a padlócirkáló tartotta bennem a lelket a családi összejövetelen.
51. nap: Félix elolvasta a JAMP1-t és tetszett neki!
52. nap: Biciklizés, topjoy, este mekis vacsi a csövesekkel.
53. nap: Egész nap irkáltam.
54. nap: Kb. végig aludtam a napot, kaptam klassz bögregecit.
55. nap: Piknik a jányokkal.
56. nap: Hátunkra vettük a várost Félixszel, életem első Starbucks kávéja.
57. nap: Szintén egész nap írtam (olvastam is egy keveset), kaptam egy hatalmas napraforgós párnát.
58. nap: Betegre ettük magunkat, aztán ráittunk egy korsó sört, fél óráig mozdulni se bírtunk.
59. nap: Szentendre, piknikes reggebéd, újralőttük a tavalyi fotókat, béna Youtube videós viccek.
60. nap: Drága cicám, Vodka tartotta bennem a lelket.
61. nap: Évnyitó, megbeszélés a Bite-ban, szerződések, mi a fasz.
62. nap: Kolbászolás, Sör és Tea c. regény, ami leírja az életem.
63. nap: Hazafele a srácokba botlottam a Borároson, ott is maradtunk estig.
64. nap: Családi sütögetés, Pedro az eb aranyozta be a napom.
65. nap: Aznap pedig a husky kölyök, Lady nyalta szét a kezem.
66. nap: Iskola, jegyzetek, firkálás, halál.
67. nap: Napokig algát ettünk??
68. nap: #Kínaimmal
69. nap: Skacokkal lófráltunk és vásároltunk, főleg gyógyszereket meg Jared Letot.
70. nap: Művészmozikába megnéztük a Dostana-t (indiai vígjáték, LGBTQ+ hét).
71. nap: Chill all day.
72. nap: Befejeztem egy nagyon régi rajzot, 15 centi pánikroham.
73. nap: Kornélka szerint jó gyilkos lenne belőlem egy sorozatban - húst sütöttem.
74. nap: Láttam egy szép fiút, aki hasonlított J-re.
75. nap: Lady, a husky bébi már felismer.
76. nap: Ázsiai csemegék, antikváriumok tömkelege, füstölő, kücük.
77. nap: Jolánnal mászkáltunk, mert lejárt a bérletem és ő unatkozott.
78. nap: Chill, naplementék, a szomszéd fája kurva szar helyen van.
79. nap: Töri dogámra (ami 3 oldalasra sikerült és angolul írtam, mert ez egy ilyen csuda iskola) kaptam egy Nice job!-ot
80. nap: Ettem Kinder Maxikinget és ittam 5 liter teát.
81. nap: Photoshoot folyt egész nap az osztályban Titánkának köszönhetően, 0. óra, szédület, mámor.













Címkék: , , , , , , , , , , , , ,


hoppá eh,vissza