life update kecsivel meg mustival

Képek és néhány szó róluk;
avagy 100 happy days challenge blogbejegyzés formájában.



(a kép nagyobb lesz, ha rányomsz)

1. nap: Pár napig csapatostul egy cimborámnál rontottuk a levegőt, az a nap volt az utolsó
2. nap: Hazamásztam és egész nap dinnyén éltem
3. nap: Megírtam a Lazy Sundayt
4. nap: Magyar tételeket dolgoztam ki Jolánkának
5. nap: Említett egyeddel egy piknik keretében tanultunk, addig nem eresztettem, míg felvilágosodott és romantikus nem lett, ettünk is
6. nap: Rávettem magam a takarításra és bepakoltam az utamra
7. nap: Simonnal járkáltunk Pesten, aztán vonatra szálltunk Szlovákföld felé
8. nap: Szlovákiában napraforgót loptam, automatás teát ittam és segédemmel magyarul énekeltem az utcán
9. nap: Újfent hazaestem, egészen hajnalig Broad Cityt néztem
10. nap: Csepelen lengyel sushi orgiát tartottunk a skacokkal, este Halásztelken kötöttünk ki
11. nap: Másnap Halásztelken is ébredtem, ananászt ebédeltem,
12. nap: Tescoztunk a jószágokkal, Kubáékkal megszületett a "Fuck Gender Roles" kép
13. nap: kékre festettem a hajam, mert miért ne
14. nap: MondoCon szombatja; mi sem értettük
15. nap: MondoCon 2. nap; kezdtük kapizsgálni
16. nap: Megint elkezdtem festeni
17. nap: Egyedül maradtam a házban a gondolataimmal
18. nap: Jött a squad pár napig megszállni nálam, megetettem őket (GUA-CAMOLE)
19. nap: Pancsiztunk, ittunk, főtt kukoricát ettem a konyhapulton
20. nap: Emberváltás volt, két pupákra cserélődtek; velük italoztam, meg hajat vágtam
21. nap: Punnany Massif koncert
22. nap: Nekikezdtem a Harry Potternek könyv formában és imádom
23. nap: Végre valahára elkezdtem vázlatolni a JAMP1-t
24. nap: 31 év után újra használtam színes ceruzát
25. nap: Rizi, eltulajdonítottam egy tárgyat egy közterületről
26. nap: Városban csalinga, palota H&M
27. nap: Phil volt a napom fénypontja
28. nap: Megmásztuk a Szabadság hidat
29. nap: Suzy szülinapi tala Kiiroékkal, kávézás és nosztalgia
30. nap: Befogadtam egy hajléktalan kisfiút, vettem új alsókat
31. nap: Bözskefalvi medencézés
32. nap: Going deep with the buddies, filmnézős este
33. nap: Megjött a rendelt telefontokom, bár telefonom akkor épp nem volt
34. nap: Shopping day, vettem minden jót, kávészünet
35. nap: A pólóra nyomást gyakoroltam, hamarosan kezdődik a business


Címkék: , , , , , , , , , , , , , , , ,


hoppá eh,vissza