egy 246 szavas BDSM!JK novella

Mivel az eredeti sztoriban mérsékelten található bármilyen erotikus jelenet (bár hamarosan lehet, hogy lesz rá esély), így felrakom ide ezt a szösszenetet, had lakmározzon az a pár ember, aki olvassa a JAMP1-t.
(Ez egy viccnek indult, a végére tényleg megírtam.) Egészségetekre!

Ui.: Szeretem, ha hagytok kommenteket.
[Ezt a jobb felső sarokban lévő COMMENT(S) feliratra kattintva tehetitek meg, köszöntem.]


-          Ez az én bilincsem? Mikor nyúltad le? Hogyan?!
 A másik csuklójára is rácsaptam a hideg fémbéklyót, majd az ágya sarkához bilincseltem, ahogy azt a bal kezével is tettem.
 Jöttek a lábai; behajlítottam a térdét és elkezdtem lassan, komótosan csomózni rajta a finom kötelet, közben egy cifra dallamot dudorászva. Végigvezetve a combjain, amiken hegek suttogták
„Vigyázz rá!”
találkozott két kötél, majd szorosan egymásba fonódva feszültek meg a csípőjén. Szinte maguktól mozogtak a kezemben a kötelek, hangtalanul siklottak végig a bokáján, a belső combján, a farizmain. Már végeztem vele, játszva húztam végig az ujjam a művemen, amiknek köszönhetően mozdulatlanul és egyre türelmetlenebbül figyelte minden lépésemet. Minél tovább húztam az időt, annál egyenetlenebbül vette a levegőt, a mellkasa szabálytalanul emelkedett és süllyedt.
-          Kérlek, tempósabban… – mosolygott, de a hangja az utolsó szónál elcsuklott, mikor még egy utolsó csomót fontam, közel a legérzékenyebb pontjához.
-          Kurva sokat beszélsz ma este – bekúsztam a lábai közé, beleborzongott a hideg ujjaim kótyagos lépegetéseibe, ahogy felfelé haladtak a kötél mentén – Jófej leszek, hagylak választani, hogy mivel tömjem be a szádat; a szokásos szájzá…
-          Nyomd le a farkad a torkomon, Kis herceg! – felnevetett, én is.
 Betapasztottam a kóstolódásai forrását, csupán a folyamatosan mosolyra húzódó számmal hallgattattam el.
Egyelőre.
 Aztán beakasztottam a kezem az egyik csomóba, felhúztam a derekát és a testére hajtottam a lábait, így tökéletesen szabad játszó-teret teremtve magamnak. Rutinosan homorított a hátával, a gerince íve még látványosabb volt a kerek segge miatt, nem bírtam, addig tartott a gyönyörködés.
 Elkezdtem a gyönyörködtetést.











Címkék: , ,


hoppá eh,vissza